Veel gestelde vragen

Klachten

Klachtenafhandeling

Mocht u een klacht over het product hebben kunt u contact opnemen via email of telefoonnummer. Wij zullen de klacht beoordelen of ter beoordeling naar de fabrikant sturen.U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Mocht u niet akkoord gaan met de afhandeling kunt u dit aanmelden bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Meer info vindt u bij Stichting Webshop Keurmerk.

Mijn bestelling

Afzien van mijn koop

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Mocht u gebruik willen maken van een modelformulier, deze is te downloaden op de pagina Retourneren.